| Građevinarstvo je studirao u Budimpešti. Diplomirao je 1908. g. | |
| Poslije diplomiranja najprije se zaposlio kod reambulacije normalne željezničke pruge uz Blatno jezero u Mađarskoj, a zatim je radio na trasiranju željezničke pruge Ogulin-Knin. | |
| Uslijedilo je zaposlenje u državnoj službi. Od 1923. do 1929. g. honorarni je docent za građevnu mehaniku na Visokoj tehničkoj školi u Zagrebu. Od 1926. profesor je, odnosno znanstveni suradnik za Šumske komunikacije na Poljo-priv.-šumarskom fakultetu u Zagrebu. | |
| Bavio se uglavnom osnivanjem i gradnjom građevnih, pretežito armirano - betonskih konstrukcija i šumskih komunikacija (šumska željeznica Stubičke Toplice - Medvednica). | |
| Zauzima vidno mjesto u šumarsko-građevnoj struci. | |
| Napisao je mnogo znanstvenih rasprava i odličnih udžbenika s područja šumskih transportnih naprava. | |
| Bio je dekan Poljopr.-šum. fakulteta škol. god. 1936/37. i 1944/45. | |
| Odlikovan je Ordenom rada II. reda 1960. godine. | |
RADOVI |
1 | Šumska prometala. Pola stoljeća šumarstva. Zagreb, 1926.
| |
2 | Klizanje u luku vertikalne kružnice. Tehnički list, Zagreb, 1928.
| |
3 | Prilog teoriji klizina. Godišnjak Sveučilišta u Zagrebu, 1929.
| |
4 | Stanko Flögl, 1931: O putoklizini u krivulji. GŠP vol. 03 s. 158
| |
5 | O putoklizini u krivulji. G. Š. P. Šum. fak. Zagreb, 1931.
| |
6 | ŠUMSKA PROMETNA SREDSTVA; UDRUŽENJE STUDENATA ŠUMARSKOG FAKULTETA, ZAGREB 1933. BIB
| |
7 | Das Riesweg-Längenprofil, Tharandter forst, Jahrbuch, 1934.
| |
8 | Linija klizine jednolične brzine, Tharandter forst, Jahrbuch, 1934.
| |
9 | Stanko Flögl, 1935: O utjecaju zraka na otpor šumskih klizina. GŠP vol. 04 s. 65
| |
10 | Stanko Flögl, 1935: Linija klizine jednolične brzine. GŠP vol. 04 s. 85
| |
11 | O utjecaju zraka na otpor šumskih klizina. G. S. P, Šumarski fak. Zagreb 1935.
| |
12 | Prof. ing. S. Flögl., 1941: Ing. J. Klemenčić: Optimalna gustoća šumskih prometala.. Š.L. 10, s.460
PDF | |
13 | Dinamika šumskih željeznica. Š. L. 1942.
| |
14 | Dinamika koturača. Ibid.
| |
15 | Konstrukcija gradijante ceste ili puta najvećeg uspona. Tehnički vjesnik, Zagreb, 1942.
| |
16 | Ing. St. Flögl, 1942: Dinamika šumske željeznice. Š.L. 8-9, s.225
PDF | |
17 | Ing. St. Flögl, 1942: Dinamika koturače. Š.L. 10-12, s.289
PDF | |
18 | O nasadima uz ceste. Š. L. 1943.
| |
19 | Prof. Ing. S. Flögl, 1943: O nasadima uz cestu.. Š.L. 7-8, s.189
PDF | |
20 | Osnovna građevna mehanika, Zagreb, 1947., s. 1-429.
| |
21 | OSNOVNA GRAĐEVNA MEHANIKA; POLJOPRIVREDNI NAKLADNI ZAVOD, ZAGREB 1947. BIB
| |
22 | Građevna mehanika. Poljopriv, nakladni zavod. Zagreb 1948., s. 1-428.
| |
23 | Naprave za utovar u šumi, (s Lovrić, N. ). Tehnički pregled, Zagreb, 1949.
| |
24 | Gradnja mostova na šumskim putovima i prugama. Zagreb, 1949.
| |
25 | Naprave za utovar u šumi, (s. Lovrić, N. ). Tehnički pregled l, 1949., Zagreb, s. 30-31.
| |
26 | Gradnja mostova na šumskim putevima i prugama. Nakladni zavod Matice hrvatske, Zagreb 1950., s. 1-448.
| |
27 | GRADNJA MOSTOVA NA ŠUMSKIM PUTOVIMA I PRUGAMA; NAKLADNI ZAVOD HRVATSKE, ZAGREB 1950. BIB
| |
28 | Stanko Flogl, 1953: Kočna gradijanta šumskih klizina. GŠP vol. 11 s. 239
| |
29 | Kočna gradijanta šumskih klizina. G. S. P, Šumarski fakultet Zagreb, 1953.
| |
30 | Kočna gradijanta šumskih klizina. G. S. P. 11, 1953., Š. F. Zagreb, s. 239-310.
| |
31 | Gradnja šumskih putova i pruga. Zagreb, 1955.
| |
32 | GRADNJA ŠUMSKIH I PUTOVA I PRUGA; POLJOPRIVREDNI NAKLADNI ZAVOD, ZAGREB 1955. BIB
| |
33 | Stanko Flögl, 1957: Brzina klizanja u zavojicama šumskih klizina. GŠP vol. 13 s. 281
| |
34 | Brzina klizanja u zavojicama šumskih klizina. G. S. P. Šum. fak. Zagreb 1957.
| |
| -- sve u časopisu ŠUMARSKI LIST |
| -- sve u časopisu GLASNIK ZA ŠUMSKE POKUSE |
| -- sve u biblioteci HŠD |
LITERATURA |
| ***: Hrvatski šumarski životopisni leksikon, knjiga 1, TUTIZ LEKSIKA d.o.o., Zagreb 1996. ORG |
| ***: Hrvatski leksikon drvnih tehnologa, Šumarski fakultet Zagreb i TUTIZ LEKSIKA d.o.o., Zagreb 2002. ORG |
|
| -- spominjan u časopisu 'ŠUMARSKI LIST' |
|
| LOVRIĆ, Ninoslav: Prof. ing. S. Flögl, ŠL 7-10/1975, s.395 PDF
|